Zápis  2. jednání kontrolní skupiny  pro veřejnou zakázku  Nepřímé nástroje financování výzkumu a vývoje

 

20.července 2004

 

Přítomni: Ing.V. Neumajer, Ing. K. Mráček, Ing. M.Marek,CSc., PhDr. A.Tříšková, Ing. S.Trojanová, Mgr. M. Věříš

 

 

Program:

1)       Dotazníky firmám

2)       Oponentní řízení

3)       Termíny jednání a ukončení veřejné zakázky 

 

 

 ad 1)

Na úvod jednání byl připomenut průběh prací na veřejné zakázce,a to zejména vyhodnocování údajů z dotazníků firmám.Pro tento účel bylo osloveno 180 firem, které v současné době vracejí vyplněné dotazníky.

 

 

 ad 2)

Dalším bodem jednání bylo dohodnutí podrobností oponentního řízení, zejména složení oponentní komise, ve které mají být zástupci MŠMT, řešitelé zakázky a 2 oponenti. Dále bylo diskutováno o  výběru oponentů pro zpracování posudků na veřejnou zakázku.

 

 ad 3)

V souvislosti s oponentním řízením byly dohodnuty následné termíny, které odpovídají harmonogramu  veřejné zakázky podle smlouvy.

Studie řešitele má být odevzdána k připomínkovému řízení 2.8. 04.

Oponentní komise se má sejít 12.8. 04.

 

 

 

Zapsala:

PhDr.A.Tříšková