Předběžné
návrhy projektů ESF opatření 3.2
Celkem přijatých projektů |
229 |
1300,94965 mil. Kč |
Celkem projektů opatření
3.2 OP RLZ |
185 |
1009,65965 mil. Kč |
Z
toho podopatření 3.2.1 |
71 |
534,14665
mil. Kč |
podopatření 3.2.2 |
49 |
127,49
mil. Kč |
podopatření 3.2.3 |
46 |
169,445
mil. Kč |
podopatření 3.2.4 |
19 |
178,578
mil. Kč |
JPD |
44 |
291,29
mil. Kč |
Seznam
projektů
Č. projektu |
Název projektu |
Předkladatel |
Opatření |
1. |
Výchova k rozumu a umění učit se |
FSS MU Brno |
3.2.2 |
2. |
Sociální adaptabilita pracovníků v církvích |
PdF UHK |
3.2.2 |
3. |
Přenos a rozšíření znalostí v oblasti výzkumu a vývoje |
VÚAnCH Ústí nad Labem |
3.2.4 |
4. |
Individuální učitelský program pro absolventy VŠ nepedagogických směrů |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
5. |
Centrum dalšího vzdělávání při FHS Univerzity Pardubice |
FHS Univerzita Pardubice |
3.2.3 (3.2.2) |
6. |
Zřízení centra pro vzdělávání studentů a absolventů chemicky zaměřených VŠ v oboru analýzy a hodnocení polymerů a využívání moderních informačních zdrojů |
SYNPO, a.s. Pardubice |
3.2.1 |
7. |
Příprava kurzu Základy procesů porušování materiálů a bezpečnosti práce při aplikaci vodního a abrazivního paprsku |
VŠB-TU Ostrava |
3.2.3 |
8. |
Rozvoj PGS a lidských zdrojů v oblasti výzkumu v rybářství |
Výzkumný ústav rybářský a hydrobiologický JU Č. Budějovice |
3.2.3 |
9. |
Biofyzikální technologie a jejich praktické aspekty |
Ústav fyzikální biologie JU Č. Budějovice |
3.2.1 (3.2.3) |
10. |
Rozvoj, zkvalitnění a modernizace bakalářských, magisterských a doktorských studijních programů a celoživotního vzdělávání, harmonizace kreditního systému, implementace multimediální výuky s využitím e-learningové formy studia a výzkumné činnosti na VŠB-TU Ostrava |
VŠB-TU Ostrava |
3.2.1 (3.2.3) |
11. |
Strukturované studium učitelství na pedagogických fakultách |
PdF TU Liberec, PdF UJEP, PdF UHK |
3.2.2 |
12. |
Zavedení výukových modulů chemické technologie zaměřených na řešení projektů |
VŠCHT Praha |
3.2.3 JPD |
13. |
Nové trendy v dopravě |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.3 |
14. |
Logistické procesy v dopravě |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.3 |
15. |
Rozvoj výuky materiálových a technologických předmětů se zaměřením na dopravní techniku |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.1 |
16. |
Moderní spektroskopické metody a fotonika |
VŠCHT Praha |
3.2.4 JPD |
17. |
Vypracování a ověření systému hodnocení výuky a vyučujících studenty |
VŠCHT Praha |
3.2.1 JPD |
18. |
Rozšíření stávajících programů celoživotního vzdělávání a jejich využití pro vzdělávání učitelů středních škol |
VŠCHT Praha |
3.2.2 JPD |
19. |
Příprava výukového materiálu pro školení pracovníků z průmyslu |
VŠCHT Praha |
3.2.3 JPD |
20. |
Příprava bakalářského studia Restaurátor děl užitého umění |
VŠCHT Praha |
3.2.1 JPD |
21. |
Kurz nových potravinářských technologií a jejich vliv na fyzikální vlastnosti potravin |
VŠCHT Praha |
3.2.3 JPD |
22. |
Vzdělávací nástavbový kurz Technologie vody |
VŠCHT Praha |
3.2.3 JPD |
23. |
Vzdělávací nástavbový kurz technologie ochrany životního prostředí |
VŠCHT Praha |
3.2.3 JPD |
24. |
Nanostruktury a nanotechnologie ve studijním programu VŠ |
VŠCHT Praha |
3.2.1 JPD |
25. |
Moderní informatika pro chemické vědní obory |
VŠCHT Praha |
3.2.4 JPD |
26. |
Moderní trendy rozvoje potravinářského výzkumu |
VŠCHT Praha |
3.2.4 JPD |
27. |
Magisterský studijní program „Mikrobiologie“ |
VŠCHT Praha |
3.2.1 JPD |
28. |
Koordinace výuky a potřeb zpracovatelů odpadních materiálů |
VŠCHT Praha |
3.2.1 JPD |
29. |
Instrumentální metody v analytice životního prostředí |
VŠCHT Praha |
3.2.1 JPD |
30. |
Chemie, společnost a trvale udržitelný rozvoj |
VŠCHT Praha |
3.2.3 JPD |
31. |
Chemie energetických oběhů |
VŠCHT Praha |
3.2.4 JPD |
32. |
Celoživotní vzdělávání pro regiony |
VŠCHT Praha |
3.2.3 |
33. |
Vypracování standardů znalostí pro vybrané profese v dopravě |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.1 |
34. |
Prohloubení vysokoškolského vzdělávání odborníků pro trvale udržitelnou dopravu (bezpečnost, spolehlivost, ochrana životního prostředí) |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.1 |
35. |
Transformace vzdělávání v oblasti krizového řízení na podmínky EU |
Policejní akademie ČR |
3.2.1 (3.2.3, 3.2.4) |
36. |
Rozvoj vzdělávání v oboru Environmentální studia |
MU Brno |
3.2.3 (3.2.1) |
37. |
Specializace magisterského studijního programu – sociální práce |
FSS MU Brno |
3.2.1 |
38. |
Institut praktických studií |
FSS MU Brno |
3.2.1 |
39. |
L3E3 – long-Life Learning EDU Elearning Environment Celoživotní vzdělávání pro pedagogické pracovníky a studenty |
VUT Brno |
3.2.3 |
40. |
EXPO4H-EXPERT POOL for Humanities |
VUT Brno |
3.2.3 |
41. |
YESM – Young Engineering Science Manager Další vzdělávání mladých vývojových a vědeckovýzkumných pracovníků |
VUT Brno |
3.2.4 |
42. |
EC – English Competence |
VUT Brno |
3.2.1 |
43. |
PED TECH NET – Pedagogical Technical Network, Doplňující pedagogické studium pro absolventy vysokých škol technických realizované v síti technických škol distanční formou |
VUT Brno |
3.2.2 |
44. |
Centrum celoživotního vzdělávání při UTB pro potřeby zlínského regionu |
UTB Zlín |
3.2.3 |
45. |
Kurz Transfer technologií |
UP Olomouc |
3.2.1 (3.2.3) |
46. |
Kurz Management vědy a výzkumu |
UP Olomouc |
3.2.4 |
47. |
Další vzdělávání učitelů na školách vzhledem k jejich stavu a možnostem zejména v oblasti zdraví, životního stylu a pohybových aktivit |
UP Olomouc |
3.2.2 |
48. |
Bakalářské a magisterské studium v denní a distanční formě |
UP Olomouc |
3.2.1 |
49. |
Vzhledem
k faktu, že ESF předpokládá kooperaci více subjektů a větší aktéry,
kteří reagují v návaznosti na potřeby regionu, vyjadřujeme tímto náš
předběžný zájem na zapojení pro tyto účely |
FSS MU Brno |
3.2.1 (3.2.3) |
50. |
Technologické centrum na UTB ve Zlíně |
UTB Zlín |
3.2.4 |
51. |
Současné výtvarné umění v praxi |
UP Olomouc |
3.2.2 |
52. |
Zkvalitnění studijních programů pro učitele cizích jazyků na PdF UP |
UP Olomouc |
3.2.2 |
53. |
Inovace v přípravném vzdělávání učitelů primární školy |
UP Olomouc |
3.2.2 |
54. |
Tvorba kurikulárních materiálů pro realizaci pregraduální přípravy učitelů |
UP Olomouc |
3.2.2 |
55. |
Uplatnění inovačních trendů v pojetí, koncepci a obsahu vzdělávání učitelů |
UP Olomouc |
3.2.2 |
56. |
Letní škola pro učitele občanské výchovy a základů společenských věd |
UP Olomouc |
3.2.2 |
57. |
Příprava pedagogů na práci v podmínkách integrace postižených žáků |
UP Olomouc |
3.2.2 |
58. |
Rozšíření nabídky a přístupu k dalšímu vzdělávání na PdF UP |
UP Olomouc |
3.2.3 |
59. |
Multimediální výuka s přesahem do e-learningu |
UP Olomouc |
3.2.1 |
60. |
Zavedení e-learningového magisterského programu Právo a právní věda |
UP Olomouc |
3.2.1 |
61. |
Restrukturalizace a modernizace magisterského programu Právo a právní věda |
UP Olomouc |
3.2.1 |
62. |
Zavedení nového magisterského programu Evropská studia a právo |
UP Olomouc |
3.2.1 |
63. |
Zavedení nového programu Central European Legal Studies |
UP Olomouc |
3.2.1 |
64. |
Zřízení centra pro komparativní studia |
UP Olomouc |
3.2.4 |
65. |
Zvyšování kvalifikace řídících pracovníků VaV PřF UP v Olomouci |
UP Olomouc |
3.2.4 |
66. |
Rozvoj a internacionalizace doktorských studijních programů |
UP Olomouc |
3.2.1 |
67. |
Další vzdělávání učitelů přírodovědných oborů na PřF UP |
UP Olomouc |
3.2.2 |
68. |
Rozvoj přírodovědných učitelských studijních programů v regionu |
UP Olomouc |
3.2.2 |
69. |
Zvyšování pedagogické kvalifikace akademických pracovníků PřF UP |
UP Olomouc |
3.2.3 |
70. |
Směrování bakalářských a diplomových prací studentů |
UP Olomouc |
3.2.1 |
71. |
Zkvalitňování vzdělávání v oborech „Life Science“ |
UP Olomouc |
3.2.1 |
72. |
Tvorba výukových modulů v oboru analytická chemie |
UP Olomouc |
3.2.1 |
73. |
Přeměny a analýza fyziologicky aktivních látek |
UP Olomouc |
3.2.1 |
74. |
Nové přístupy při výchově organických chemiků |
UP Olomouc |
3.2.1 |
75. |
Certifikované kurzy pro učitele geografie |
UP Olomouc |
3.2.2 |
76. |
E-learningem ke geoinformatizaci geografie |
UP Olomouc |
3.2.3 |
77. |
Elektronické publikování – nový bakalářský studijní obor |
UP Olomouc |
3.2.1 |
78. |
Geoinformatika v kartografii – nové specializace, její vytvoření a rozvoj |
UP Olomouc |
3.2.1 |
79. |
První kroky ve vědě a výzkumu – stáže z geoinformatiky |
UP Olomouc |
3.2.4 |
80. |
Evropské dimenze v profesionální přípravě učitelů fyziky |
UP Olomouc |
3.2.2 |
81. |
Eurobakalář chemie |
UP Olomouc |
3.2.1 |
82. |
Základy podnikání – soubor předmětů pro zvyšování kvalifikace studentů PřF |
UP Olomouc |
3.2.1 |
83. |
Odpadové technologie |
UP Olomouc |
3.2.1 |
84. |
Personální konkurenceschopnost pracovníků UTB v mezinárodním prostředí |
UTB Zlín |
3.2.4 |
85. |
Vzdělávání matek po mateřské dovolené |
UTB Zlín |
3.2.3 |
86. |
Rozvoj pedagogicky orientovaných studijních programů na UTB pro potřeby zlínského regionu |
UTB Zlín |
3.2.2 |
87. |
Realizace učitelských studijních programů pro absolventy bakalářských a magisterských programů nepedagogického zaměření |
UTB Zlín |
3.2.2 |
88. |
Prohloubení prezentačních dovedností a týmové spolupráce mladých akademických pracovníků ZF MZLU v Lednici |
MZLU Brno |
3.2.4 |
89. |
Interaktivní studium Obecné a anorganické chemie |
VŠCHT Praha |
3.2.1 JPD |
90. |
Vzdělávací centrum pro otázky jakosti a bezpečnosti potravin |
VŠCHT Praha |
3.2.3 |
91. |
Program dalšího vzdělávání učitelů v oblasti mentorské činnosti v praktické přípravě studentů učitelství primární školy |
PdF MU Brno |
3.2.2 JPD |
92. |
Nové poznatky a záměry při výuce odborných předmětů stavebních v rámci vstupu do EU |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.2 |
93. |
Program dalšího vzdělávání učitelů SŠ a VOŠ v oblasti dopravy |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.2 |
94. |
Unifikace výuky v dopravě |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.1 |
95. |
Praktická podpora bakalářského studijního programu |
DFJP Univerzita Pardubice |
3.2.1 |
96. |
Rozšíření stávajících programů celoživotního vzdělávání a jejich využití pro vzdělávání učitelů středních škol |
VŠCHT Praha |
3.2.2 JPD |
97. |
Kurz biotechnologie |
VŠCHT Praha |
3.2.2 JPD |
98. |
Kurz molekulární biologie |
VŠCHT Praha |
3.2.2 JPD |
99. |
Kurz moderních přístupů výuky chemie potravin |
VŠCHT Praha |
3.2.2 JPD |
100. |
Integrovaný projekt rozvoje celoživotního vzdělávání na ZČU v Plzni a v regionu |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
101. |
Vznik a vývoj moder. evropského stud. programu pro kariérové poradce (Job-consulter) |
ZČU Plzeň |
3.2.1 |
102. |
Inovační poradenství pro podniky |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
103. |
Inovativní počátky lokálních poradenských sítí pro celoživotní vzdělávání |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
104. |
Studijní program jednooborového magisterského učitelského studia anglického a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ – kombinovaná forma studia |
FF OU Ostrava |
3.2.2 |
105. |
Anthropos – Projekt centra pro tvorbu integrovaných vzdělávacích programů z oblasti antropologických věd pro magisterská a doktorská studia a celoživotní vzdělávání učitelů |
PdF UK Praha |
3.2.2 JPD |
106. |
Kompetence studentů učitelství pro tvorbu školního kurikula |
PdF UK Praha |
3.2.2 |
107. |
Contemporary Education and Educational Research |
PdF UK Praha |
3.2.2 JPD |
108. |
Jaderná a částicová fyzika, bakalářský kurz |
MFF UK Praha |
3.2.3 JPD |
109. |
Rozvoj lidského potenciálu pro výzkum a vývoj |
BIC Brno |
3.2.4 |
110. |
Implementace prvků systému řízení kvality procesů vzdělávání |
ČVUT Kladno |
3.2.1 |
111. |
Humanizace technického vzdělávání na ČVUT v regionu Kladno |
ČVUT Kladno |
3.2.1 |
112. |
Implementace e-learningu do vysokoškolského vzdělávání studentů Pedagogické fakulty UJEP v kombinované formě studia |
PdF UJEP |
3.2.2 |
113. |
Rozšiřování vzdělávání mimo Ústí nad Labem |
FŽP UJEP |
3.2.3 |
114. |
Tvorba multimediálních vzdělávacích pomůcek |
FŽP UJEP |
3.2.1 |
115. |
Zkvalitnění a rozšíření vzdělávání na TF JU v Českých Budějovicích |
TF JU |
3.2.1 |
116. |
Transformace, rozvoj a podpora studijního programu a studií |
PdF UK |
3.2.2 JPD |
117. |
Příprava distančního studia oboru v modulovém uspořádání |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
118. |
Příprava a realizace studijního programu pedagogické způsobilosti pro absolventy vysokoškolských programů nepedagogických |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
119. |
Systémové řešení sítě fakultních středních odborných škol |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
120. |
GENERACE 2020 Podpůrný systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast celoživotního vzdělávání žáků základní školy |
MU Brno |
3.2.2 |
121. |
Informatika výtvarné výchovy |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
112. |
Zkvalitnění učitelských studijních programů cestou rozvoje lidských zdrojů v oblasti pedagogického výzkumu |
PdF MU Brno |
3.2.4 |
123. |
Třídní učitel – nový integrující předmět ve studiu učitelství VVP |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
124. |
Dramatická výchova jako průvodce labyrintem života |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
125. |
Interkulturní vzdělávání evropských učitelů a tvůrců mezinárodních kurikul |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
126. |
Zkvalitnění vzdělání na Vysoké škole hotelové s důrazem na rozšíření nabídky dalšího vzdělávání dle potřeb a požadavků praxe |
Vysoká škola hotelová v Praze 8, s.r.o. JPD |
3.2.1 |
127. |
Rozvoj dalšího vzdělávání učitelů všech stupňů a ostatních pracovníků ve školství v oblasti e-learningu |
Czech Virtual University (ve spol. s ČVUT Praha) |
3.2.2 |
128. |
Kvalitativní rozvoj studia se zaměřením na řízení strojírenské výroby |
UJEP Ústí nad Labem |
3.2.1 |
129. |
Kurzy celoživotního vzdělávání pro výrobní sféru |
UJEP Ústí nad Labem |
3.2.3 |
130. |
Systém celoživotního vzdělávání v oblasti dramatického umění |
JAMU Brno |
3.2.3 |
131. |
Spolupráce se zaměstnavateli |
JAMU Brno |
3.2.1 |
132. |
Využití internetu pro zkvalitnění výuky odborné angličtiny ve studijních programech na lékařské fakultě |
LF UK Plzeň |
3.2.1 |
133. |
Vytvoření vysokoškolského pracoviště a školícího střediska pro profesní rozvoj pracovníků ve školství |
PdF UK Praha |
3.2.2 JPD |
134. |
Řízení školy v integrované Evropě |
PdF UK Praha |
3.2.2 |
135. |
Příprava nových studijních oborů |
FŽP UJEP Ústí nad Labem |
3.2.1 |
136. |
Celoživotní vzdělávání učitelů a jeho inovace v souladu s vývojovými trendy v EU |
UJEP Ústí nad Labem |
3.2.2 |
137. |
Další vzdělávání pracovníků v sociálních službách |
FSE UJEP Ústí nad Labem |
3.2.3 |
138. |
Předrekvalifikační projekt |
VFU Brno |
3.2.3 |
139. |
Zvyšování manažerských kompetencí |
VFU Brno |
3.2.3 |
140. |
Rozvoj pedagogických dovedností u vysokoškolských učitelů |
VFU Brno |
3.2.3 |
141. |
Zdravotní bezpečnost potravin |
VFU Brno |
3.2.3 |
142. |
Ochrana zvířat a welfare |
VFU Brno |
3.2.3 |
143. |
Distanční forma vysokoškolského vzdělávání |
Vysoká škola J. A. Komenského, s.r.o. |
3.2.1 JPD |
144. |
Zkvalitňování výuky cizích jazyků na vysokých školách v ČR |
Vysoká škola J. A. Komenského, s.r.o. |
3.2.1 JPD |
145. |
Model celoživotního vzdělávání učitelů, lektorů a trenérů působících ve vzdělávání dospělých |
Vysoká škola J. A. Komenského, s.r.o. |
3.2.3 JPD |
146. |
Management výzkumu a vývoje |
ZČU Plzeň |
3.2.4 |
147. |
Tvorba kombinovaného modulově orientovaného studia |
ZČU Plzeň |
3.2.1 |
148. |
Industry Liaison Office – ILO ZCU |
ZČU Plzeň |
3.2.4 |
149. |
Modulové uspořádání bakalářského studijního programu s využitím kreditního systému pro distanční (kombinovanou) formu studia |
Vysoká škola logistiky, o.p.s. |
3.2.1 |
150. |
Profesionalizace studentských členů akademické samosprávy |
VUT Brno |
3.2.3 |
151. |
Personální a profesionální rozvoj zaměstnanců ZČU |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
152. |
Rozvoj vzdělávání učitelů v oblasti podpory zdraví na základních, středních školách a na pedagogických fakultách |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
153. |
Výtvarné ateliéry v azylových zařízeních SUZ MV ČR |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
154. |
Evaluace výukového procesu |
Vysoká škola v Plzni, o.p.s. |
3.2.1 |
155. |
Edukace romské komunity a sociálně slabých skupin obyvatelstva se zaměřením na „Zdravé rodičovství“ |
Vysoká škola v Plzni, o.p.s. |
3.2.3 |
156. |
Latinská lékařská terminologie pro obor „Porodní asistentka“ |
Vysoká škola v Plzni, o.p.s. |
3.2.1 |
157. |
Centrum profesní orientace |
ZF JU Č. Budějovice |
3.2.1 |
158. |
Integrovaný informační a poradenský systém databáze pro vysokoškolské vzdělávání |
CSVŠ |
JPD |
159. |
Inovační procesy na vysokých školách |
CSVŠ |
JPD |
160. |
Vzdělávací aktivity v oblasti distančního vzdělávání/Vzdělávání pedagogických, metodických a řídících pracovníků pro oblast distančního vzdělávání |
CSVŠ |
JPD |
161. |
Hodnocení kvality ve vzdělávání |
CSVŠ |
JPD |
162. |
Společné studijní obory se zahraničními partnerskými VŠ |
ZČU Plzeň |
3.2.1 |
163. |
Příprava a realizace doktorských studijních programů |
ZČU Plzeň |
3.2.1 |
164. |
Spolupráce VŠ a firem při realizaci praktické části stud. programů |
ZČU Plzeň |
3.2.1 |
165. |
Inovace obsahu a metod výuky vybraných předmětů širším uplatněním informační a komunikační techniky |
ZČU Plzeň |
3.2.1 |
166. |
Příprava samostatného kurzu v rámci distančního vzdělávání: „Ekonomické minimum pro OSVČ“ |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
167. |
Kurz v rámci distančního vzdělávání: “Veřejné finance pro pracovníky veřejné správy“ |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
168. |
Program v rámci Univerzity třetího věku: „Ekonomie, ekonomika a současný svět“ |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
169. |
Řízení výzkumných projektů |
ZČU Plzeň |
3.2.4 |
170. |
Řízení znalostí ve výzkumné instituci |
ZČU Plzeň |
3.2.4 |
171. |
Teorie a praxe kreativity |
ZČU Plzeň |
3.2.4 |
172. |
Inovace a kvalitativní rozvoj bakalářského profesního studijního oboru všeobecná sestra |
OU Ostrava |
3.2.1 |
173. |
Inovace a kvalitativní rozvoj bakalářského profesního studijního oboru porodní asistentka |
OU Ostrava |
3.2.1 |
174. |
Celoživotní vzdělávání – specializační vzdělávání pro zdravotní sestry a porodní asistentky |
OU Ostrava |
3.2.3 |
175. |
European Master of Social Work |
OU Ostrava |
3.2.1 |
176. |
Podpora kvalifikačního růstu akademických pracovníků v ošetřovatelství |
OU Ostrava |
3.2.4 |
177. |
Partnerský projekt ZSF OU a Sdružení sociálních asistentů o.s. |
OU Ostrava |
3.2.1 |
178. |
Příprava navazujícího magisterského programu Dějiny architektury a umění, památková péče a průmyslové dědictví |
OU Ostrava |
3.2.1 |
179. |
Příprava navazujícího magisterského programu Literární věda se zaměřením na nakladatelskou a ediční praxi |
OU Ostrava |
3.2.1 |
180. |
Kombinované studium bakalářského studijního programu Francouzština ve sféře podnikání |
OU Ostrava |
3.2.1 |
181. |
Kombinované studium bakalářského studijního programu Španělština ve sféře podnikání |
OU Ostrava |
3.2.1 |
182. |
Modulové uspořádání magisterského studijního programu, studijního oboru Učitelství španělského jazyka pro střední školy |
OU Ostrava |
3.2.2 |
183. |
Rozvíjení kvalifikace pracovníků státní a veřejné správy |
OU Ostrava |
3.2.3 |
184. |
Příprava kombinované varianty studijního oboru Sociální práce s poradenským zaměřením v programu Sociální politika a sociální práce |
OU Ostrava |
3.2.1 |
185. |
Příprava doktorského studijního oboru Regiony a jejich reflexe v duchovních a přírodních vědách |
OU Ostrava |
3.2.1 |
186. |
Rozpracování a specifikace disciplín studijního oboru Kulturní dějiny |
OU Ostrava |
3.2.1 |
187. |
Čeština pro cizince – rozvoj programů celoživotního vzdělávání |
OU Ostrava |
3.2.3 |
188. |
Podpora managementu středních škol v jejich orientaci na celoživotní vzdělávání |
ZČU Plzeň |
3.2.2 |
189. |
Vytvoření komplexního systému monitorování a hodnocení procesů na fakultě |
ZČU Plzeň |
3.2.1 |
190. |
Podpora rozvoje technických oborů v Plzeňském kraji |
ZČU Plzeň |
3.2.2 |
191. |
Podpora dalšího vzdělávání managementu škol |
ZČU Plzeň |
3.2.2 |
192. |
Strategie kariérového poradenství 21. století |
ZČU Plzeň |
3.2.3 |
193. |
Zkvalitnění a rozvoj programů poskytujících způsobilost k výkonu zdravotnického povolání |
UJEP |
3.2.1 |
194. |
Informační a poradenský systém podpory uplatnění absolventů ZF JU v českých Budějovicích |
ZF JU Č. Budějovice |
3.2.3 |
195. |
Zřízení konzultačního střediska na podporu zvyšování kvalifikace učitelů v rámci programu celoživotního vzdělávání realizovaného na VŠ |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
196. |
Celoživotní vzdělávání učitelů dějepisu |
MU Brno |
3.2.2 |
197. |
Spolupráce Rašínovy vysoké školy s profesní KSLM |
Rašínova vysoká škola, s.r.o. |
3.2.3 |
198. |
Multimedia ve výtvarné výchově |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
199. |
Mobilita vědeckých a výzkumných pracovníků |
UJEP |
3.2.4 |
200. |
Vypracování mezinárodního výukového programu kulturních studií s e-learningovou podporou |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
201. |
E-learning a jeho plná implementace na PdF MU |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
202. |
Modulový systém studia německého jazyka na HF TUL |
HF TU Liberec |
3.2.1 |
203. |
Realizace kontinuálního profesního rozvoje textilních specialistů |
TU Liberec |
3.2.3 |
204. |
Školící a poradenské centrum pro strojírenství |
TU Liberec |
3.2.3 |
205. |
Zkvalitňování studia oboru Pojišťovnictví se zvláštním zaměřením na doktorandské studium |
TU Liberec |
3.2.1 |
206. |
Rozvoj dalšího vzdělávání na TU v Liberci |
TU Liberec |
3.2.3 |
207. |
Otevřený systém pedagogického vzdělávání absolventů VŠ |
TU Liberec |
3.2.2 |
208. |
Rozvoj ŠVP a transformace výuky v oblasti přírodovědných předmětů dle pojetí RVP s podporou ICT a environmentalistiky |
PdF UK Praha |
3.2.2 JPD |
209. |
Podpora a rozvoj cíleného strukturovaného DVPP |
PdF UK Praha |
3.2.2 JPD |
210. |
Vytvoření vysokoškolského pracoviště a školícího střediska pro profesní rozvoj pracovníků ve školství |
PdF UK Praha |
3.2.2 JPD |
211. |
Vzdělávání |
PdF UK Praha |
3.2.3 JPD |
212. |
Rozvoj a systematizace znalostí projektového řízení u vysokoškolských studentů podle evropských standardů IPMA |
VUT Brno |
3.2.1 |
213. |
Příprava učitelů na začleňování žáků a studentů-imigrantů do vzdělávacího procesu |
UJEP |
3.2.2 |
214. |
Profesně orientovaná strukturovaná studia pro evropský trh práce |
UJEP |
3.2.1 |
215. |
Výuka řídících systémů ve vzdálených laboratořích |
ČVUT Praha |
3.2.3 JPD |
216. |
Modernizace procesu výuky programu Stavební inženýrství |
ČVUT Praha |
3.2.1 |
217. |
Distanční vzdělávání vědeckovýzkumných pracovníků v řízení činností v evropském prostoru |
EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Frýdek Místek |
3.2.4 |
218. |
Management pro začínající pracovníky výzkumu a vývoje (MANZAV) |
Gymnázium Oty Pavla Praha |
3.2.4 JPD |
219. |
Zvýšení uplatnitelnosti rozvojem a oceňováním celoživotního učení |
Vysoká škola podnikání, a.s. |
3.2.3 |
220. |
Podpora uplatnění absolventů |
Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s. |
3.2.1 |
221. |
Využití metod a výsledků výzkumu v oblasti státní správy |
Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s. |
3.2.3 |
222. |
Vzdělávání členů zastupitelstev měst a obcí |
Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s. |
3.2.3 |
223. |
Srovnávací česko-německý výzkum institucionalizace rovnosti šancí žen a mužů ve veřejné správě. Implementace výsledků do dalšího vzdělávání |
Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s. |
3.2.3 |
224. |
Příprava učitelů k práci se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami v matematice |
PdF MU Brno |
3.2.2 |
225. |
Zkvalitnění vzdělávání v magisterském studiu všeobecného lékařství na Univerzitě Karlově v Praze 2. lékařské fakultě |
2. LF UK Praha |
3.2.1. JPD |
226. |
Zkvalitnění vzdělávání v bakalářském studiu specializace ve zdravotnictví na Univerzitě Karlově v Praze 2. lékařské fakultě |
2. LF UK Praha |
3.2.1 JPD |
227. |
Podpora postgraduálního studia v biomedicíně na Univerzitě Karlově v Praze 2. lékařské fakultě |
2. LF UK Praha |
3.2.4 JPD |
228. |
Příprava a realizace studijního programu Výtvarná umění, obor Fotografie v anglickém jazyce |
UJEP Ústí nad Labem |
3.2.1 |
229. |
Rozšíření a prohloubení spolupráce s výrobními podniky a institucemi v oblasti vývoje designu a užitého umění |
UJEP Ústí nad Labem |
3.2.1 |