Co řeší školský ombudsman
- Pokud nesouhlasíte s rozhodnutím vedení školy nebo zřizovatele.
- Pokud vedení školy nebo zřizovatel nevydal rozhodnutí ve stanovené lhůtě, nezahájil řízení apod.
- Pokud se domníváte, že se vedení školy nebo zřizovatel k vám chová arogantně či nevhodně.
- Pokud vztahy ve škole vykazuji znaky šikany, mobbingu nebo bossingu a nejsou řešeny
Školský ombudsman neřeší
- Neodpovídá na dotazy. S dotazy se obracejte na věcně příslušné útvary MŠMT.
- Všeobecné nebo anonymní stížnosti.
Jak podat stížnost
Formulář stížnosti ke stažení ZDE
E-Mailem:
- e-mailem na ombudsman@msmtcz. Pro rychlejší řešení prosím uveďte:
- Popis záležitosti, s níž se na Školského ombudsmana obracíte
- Způsob, jak jste se již pokoušeli svou záležitost řešit, případně jak byla vyřešena
- Čeho chcete podáním stížnosti dosáhnout
- Celé jméno a telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
Poštou na adresu:
Školský ombudsman
MŠMT
Karmelitská 5
118 12 Praha 1
- osobním doručením do podatelny MŠMT, Školský ombudsman, Karmelitská 8, 118 12 Praha 1
Nepodávejte stížnost telefonicky!
Neposílejte stížnost na více mailových adres MŠMT. Neurychlí to její vyřízení!