Jaké aktivity v rámci Implementace jsou doporučeny pro zapojené ZUŠ? Z doporučených témat není příliš relevantní pro ZUŠ ani jedno (především u malých ZUŠ, kde probíhá jen výuka hudební výchovy a výtvarné výchovy), prosíme tedy o inspiraci…
V rámci povinné aktivity Implementace naleznou ZUŠ řadu možností pro své zapojení, např. v oblasti Předškolního vzdělávání (podpora spolupráce MŠ se ZŠ a SŠ a s aktéry neformálního vzdělávání v území; zavádění prvků prožitkových, kooperačních a situačních didaktických metod do předškolního vzdělávání apod.), Inkluzivního vzdělávání (informační setkání a osvětové aktivity na podporu inkluzivního vzdělávání - např. prezentace příkladů dobré praxe, pořádání seminářů, přednášek pro rodiče); Regionální identity - spolupráce s komunitou (spolupráce škol v území, škol se SVČ, s firmami i NNO v území; spolupráce s knihovnami – jako kulturními a vzdělávacími centry v území, společně realizované aktivity zaměřené na regionální identitu; aktivity zaměřené na rozvoj kulturního povědomí a vyjádření dětí a žáků, na vazbu na regionální témata, vztah k místu, regionální identitu, sounáležitost s místem, atp.) či v oblasti Tvořivost, iniciativa a podnikavost (podpora práce s nadanými žáky, rozvoj spolupráce škol a organizací neformálního vzdělávání apod.). V podporované aktivitě č. 4 je možné podpořit pouze aktivity, které jsou ve finálně schváleném Místním akčním plánu, což bude posuzováno ve fázi hodnocení přijatelnosti i věcném hodnocení. Není možné podporovat aktivity, které nejsou v souladu se schváleným Místním akčním plánem.
Odpověď platná k datu: 27. listopad 2017 13:09