Datum konání: 30. října 2017
Čas konání: 10:00 −16:00 (registrace od 9:30)
Místo konání: Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Zlatá zasedací místnost (2. patro)
Seminář je určen pro úspěšné žadatele a příjemce finanční podpory z OP VVV, prioritní osy 3, výzvy č. 02_16_037 Podpora žáků se zdravotním postižením I (Implementace APIV).
Cílem semináře je seznámit účastníky s vykazováním věcné a finanční části realizace projektu, s dokladováním výstupů a podkladů ke Zprávám o realizaci a žádostem o platbu a s prací v systému ISKP14+ při vyplňování Zpráv o realizaci a Žádostí o platbu a s postupem při zadávání veřejných zakázek.
Dovolujeme si upozornit, že seminář je určen výhradně pro zástupce žadatelů/příjemců této výzvy a že vzhledem k omezené kapacitě semináře je možná účast nejvýše 2 zástupců za jednoho příjemce.
V případě zájmu o účast je nutná registrace nejpozději do 27. října 2017.
Počet účastníků je omezen na 30/0.
V rámci semináře bude zajištěno pouze drobné občerstvení.