Projekty programu LS "Výzkum pro státní správu"
ukončené v roce 2002 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ID
kód projektu |
Název
projektu |
Příjemce dotace (organizace) |
Řešitel projektu |
Gestor projektu |
Termín
zahájení |
Termín
ukončení |
Celkové
uznané náklady |
LS 012416 |
Společenská reflexe sportu |
Univerzita
Karlova v Praze |
prof. PhDr. Pavel Slepička, DrSc. |
PaedDr.
Miroslav Vosyka |
26.7.2001 |
31.1.2002 |
399 |
LS 013041 |
Sociální
klima v prostředí základních škol České republiky |
Institut
dětí a mládeže MŠMT |
Mgr. Lucie Jandová |
MUDr. Eva
Millerová |
26.7.2001 |
31.3.2002 |
750 |
LS20001 |
Národní
kurikulum a rámcové vzdělávací programy |
Výzkumný
ústav pedagogický Praha |
PaedDr. Jan Tupý |
PaedDr.
Karel Tomek |
23.4.2001 |
31.12.2002 |
5 680 |
Národní ústav odborného vzdělávání |
doc. RNDr. Pavel Petrovič, CSc. |
LS 010430 |
Výzkum
čtenářských dovedností žáků prvního stupně ZŠ |
Ústav pro
informace ve vzdělávání |
Ing. Ivana Křížová-Procházková |
PaedDr.
Karel Tomek |
26.7.2001 |
30.11.2002 |
3
363 |
LS 010812 |
Identifikace
nadaných žáků v základní škole a práce s nimi |
Univerzita
Palackého v Olomouci |
doc. PaedDr. Alžběta Peutelschmiedová, PhD. |
PaedDr.
Karel Tomek |
26.7.2001 |
30.11.2002 |
80 |
LS 011633 |
Pokračování
v sociologických výzkumech studentských záležitostí |
Centrum pro
studium vysokého školství |
Ing. Lenka Menclová |
doc. Ing.
Zdeněk Antoš, CSc. |
26.7.2001 |
30.11.2002 |
513 |
LS 012940 |
Analýza
efektivity metod a forem minimálních preventivních protidrogových programů na
ZŠ a srovnání názorů na uplatňování těchto programů z pohledu protidrogových
preventistů a žáků a v návaznosti na zjištěná fakta vypracování metodiky
hodnocení kvality a efektivity primárně preventivních programů |
Institut
dětí a mládeže MŠMT |
Ing. Jitka Sigmundová |
MUDr. Eva
Millerová |
26.7.2001 |
30.11.2002 |
650 |
LS02E |
Soubor
indikátorů pro mezinárodně srovnatelné hodnocení výzkumu a vývoje |
Český
geologický ústav Praha |
doc. RNDr. Zdeněk Kukal, DrSc. |
Ing.
František Hronek |
6.5.2002 |
30.4.2002 |
75 |
|
|
|
|
|
|
|
|