Můžete uvést příklady základních povinností příjemců v oblasti publicity?
Příjemci musí v rámci všech informačních a komunikačních opatření (při použití povinných i nepovinných/volitelných nástrojů publicity) informovat o podpoře z ESIF zobrazením znaku EU, odkazu na EU a na fond/fondy, ze kterých je projekt podporován.
Příjemce musí zveřejnit na své internetové stránce stručný popis projektu, jeho cíle a výsledky a informaci o podpoře z EU, umístit na místo snadno viditelné pro veřejnost alespoň jeden plakát (minimální velikosti A3) nebo dočasný billboard (jedná-li se o projekt spočívající ve financování infrastruktury nebo stavebních prací podpořený z EFRR částkou vyšší než 500 000 EUR) s informacemi o projektu. Příjemce má také zajistit, aby o podpoře z EU byly ve vhodných případech informovány subjekty, které se podílí na realizaci projektu. Např. při konferencích a seminářích formou zobrazení loga EU spolu s názvem fondu/fondů a programu na prezenčních listinách nebo potvrzeních účasti. Projekty, které byly podpořeny částkou vyšší než 500 000 EUR a které spočívaly v nákupu hmotného předmětu, financování infrastruktury nebo stavebních prací, vystaví na místě snadno viditelném pro veřejnost stálou pamětní desku nebo stálý billboard s informacemi o projektu a finanční podpoře z EU.
Odpověď platná k datu: 11. leden 2017 09:04